Neurologia din cadrul clinicii noastre se adresează tuturor persoanelor cu vârsta de peste 18 ani, care fie:

• au fost sau sunt diagnosticate cu afecțiuni neurologice: accident vascular cerebral, ateroscleroză, ateromatoză, boala Parkinson, paralizie supranucleară progreisvă, boala Alzheimer, Miastenia Gravis, scleroză multiplă, boala Lyme, cefalee de tensiune, cefalee cluster (cluster headache), migrenă (cu aură/fără aură), nevralgie trigeminală, nevralgie Arnold, epilepsie, hernie de disc (cervicală, toracală/dorsală, lombară, lombosacrată), radiculopatie, neuropatie (periferică, diabetică, toxică, inflamtorie etc.), paralizie facială periferică, lupus eritematos sistemic, tulburări de somn (insomnii) și alte afecțiuni cu viză neurologică
  • sau persoanelor care doresc informații despre cum putem preveni multe dintre aceste afecțiuni („mai bine să previi decât să tratezi”; „better safe than sorry”).

Dacă:

• ai dureri de cap, amețeli, vertij, amorțeli, tulburări de vedere (vedere dublă), furnicături, înțepături, senzație de arsură, dureri de ceafă, dureri de spate, tulburări de îndemânare, tulburări de mers, tulburări de mers (mers greoi, mers cu sprijin, mers imposibil), tulburări de memorie, tulburări de atenție, dificultăți de concentrare, slăbiciune musculară, tulburări de somn (insomnii), tremurături (tremor al mâinilor, tremor al capului)
  • ai fost sau ești diagnosticat cu una dintre afecțiunile de mai sus sau e vorba de altă afecțiune din sfera neurologică
  • nu ești confortabil cu diagnosticul tău si vrei o a doua părere („second opinion”)
  • dorești sfaturi medicale cu privire la prevenția anumitor boli de care te temi sau pe care le ai în familie
  • pentru o reevaluare a tratamentului pe care îl urmezi
  • ai simptome noi sau cele vechi și-au schimbat caracterul
  • ai nevoie de recomandări sau trimiteri la analize de laborator sau la investigații imagistice (CT, RMN)
  • ai efectuat analize/investigații și ai nevoie de interpretarea lor
  • ai nevoie de anumite documente (referat medical, scale neurologice: ADL, IADL, Barthel, FMS, scrisoare medicală)
  • vrei să-ți faci un test de memorie (MMSE, testul ceasului, testul MOCA)
Meniu